H Πανελλήνια Ομοσπονδία Φοροτεχνικών Ελεύθερων Επαγγελματικών με ανακοίνωσή της επαναλαμβάνει την θέση της για το θέμα της καταληκτικής ημερομηνίας των δηλώσεων φορολογίας εισοδήματος φυσικών προσώπων και νομικών οντοτήτων, την οποία είχε εκφράσει και στην τελευταία επιστολή της, με την αλλαγή ότι ιδανική ημερομηνία λήξης πλέον σύμφωνα με τις συνθήκες που δημιουργήθηκαν μέχρι σήμερα είναι η 25η/7/2016.

Με δεδομένο ότι όλοι οι σύλλογοι μέλη της ΠΟΦΕΕ έχουν ζητήσει από όλη την Ελλάδα την μετάθεση της καταληκτικής ημερομηνίας, η Ομοσπονδία θεωρεί ότι πρέπει να εισακουσθεί το αίτημα από τον αναπληρωτή Υπουργό με απόφαση παράτασης.

Εν τω μεταξύ, η ΠΟΦΕΕ χαιρετίζει με ικανοποίηση την υλοποίηση πληθώρας χρόνιων αυτονόητων αιτημάτων που έλαβαν «σάρκα και οστά», από τον αναπληρωτή υπουργό κ. Τρύφωνα Αλεξιάδη αλλά και από τον ΓΓΔΕ κ. Γεώργιο Πιτσιλή όπως:

Η διόρθωση του θέματος των ΙΜΕ ΕΠΕ, η ημερομηνία μεταβολών ΑΠΟ 10 ημέρες ΣΕ 30, η τακτοποίηση ορισμένων των αγροτικών θεμάτων, η παράταση μέχρι τις 30/10 του άρθρου 7 του Ν.4337/2015, προβλήματα των φακέλων τεκμηρίωσης και δυνατότητα απαλλαγής ΜΜΕ από αυτόν, ΜΥΦ, η αρχική κατάργηση του προστίμου των Ε9 έστω και αν πριν ψηφιστεί περιορίστηκε, η έναρξη συζήτησης για μόνιμη διαδικασία στις εκπρόθεσμες διακοπές, η στήριξη στην προσπάθεια για μετάθεση των ημερομηνιών δημοσίευσης οικονομικών καταστάσεων σε συνεργασία με τον Γ.Γ. κο Παπαδεράκη Αντώνιο, ορισμένες αλλαγές στον 4308/2014, παρατάσεις Φ.Δ. έως σήμερα κ.λπ.

Βέβαια, όπως σημειώνει η Ομοσπονδία, υπολείπονται ακόμη πολλά να υλοποιηθούν από την πρώτη ομάδα των 45 θεμάτων, όπως η κατάργηση των προστίμων σε εκπρόθεσμες διορθωτικές δηλώσεις εισοδήματος και πληροφοριακές καταστάσεις, την οποία σημειώνει ότι περίμενε να την δει στο νομοσχέδιο αυτό, την τακτοποίηση των προβλημάτων με τους κατοίκους εξωτερικού που ζήτησαν 15 Σύλλογοί της κ.λπ.

Τέλος, η ΠΟΦΕΕ σημειώνει ότι προσπαθεί, μέσα σε ένα έντονα δυσβάσταχτο οικονομικό κλίμα σε όλους τους τομείς της οικονομίας, να βελτιώσει τόσο την καθημερινότητα των Συναδέλφων άλλα και των ΜΜΕ επιχειρήσεων που πλέον το μεγαλύτερο κομμάτι των εργασιών τους υλοποιείται μέσα από τα γραφεία της.


Newsroom